دریافت بیت کوین های رایگان

چگونه از سایتهای بیت کوینی و کریپتونی درآمد بیت کوینی رایگانی داشته باشیم؟

دریافت بیت کوین های رایگان

چگونه از سایتهای بیت کوینی و کریپتونی درآمد بیت کوینی رایگانی داشته باشیم؟

چگونه از حساب Perfect Money خود نهایت استفاده را بکنیم؟

چگونگی حساب ارزی Perfect Money پرفکت مانی



Perfect Money  یک سیستم جهانی است که به‌صورت یک ابزار کامل برای انجام پرداخت‌های آنلاین ایجادشده است.


در اینجا به کارهایی که می‌توان با Perfect Money انجام داد اشاره می‌شود:
انتقال وجه بین کاربران؛
دریافت وجه از جانب پروژه‌های مختلف تجاری در اینترنت؛
انجام پرداخت‌های منظم در اینترنت؛
ذخیره وجوه در یک حساب الکترونیکی امن و دریافت سود؛
پرداخت بهای کالاها و خدمات ارائه‌شده در فروشگاه‌های آنلاین مختلف؛
ذخیره دارایی‌ها به شکل ارز رمز پایه بدون ریسک و بدون نیاز به ایجاد کیف پول اضافی؛
خرید Bitcoin، طلا، دلار آمریکا و یورو به‌صورت آنلاین؛

دریافت و اعطای وام با شرایط دلخواه؛
قرض گرفتن و قرض دادن با شرایط دلخواه؛


کدام ارزها مورد پشتیبانی Perfect Money هستند؟


حساب هر کاربر از نوع چند ارزی است. هر حساب به 4 حساب ارزی متفاوت تقسیم‌شده است:
● USD‏ (دلار آمریکا) (برحسب واحد PM، معادل دلار آمریکا)
● EUR‏ (یورو) (برحسب واحد PM، معادل یورو)
● GOLD‏ (طلا) (برحسب واحد PM، معادل فلز گران‌بهای طلا، برحسب تاون‌ها تروا)
● Bitcoin‏ (حقوق مالکانه مربوط به انتشار ورودی‌ها در پایگاه داده عمومی جهانی bitcoin.org از جانب Perfect Money برای Startup Research & Investments LLC محفوظ است)


چگونه می‌توانم مشتری Perfect Money شوم؟


برای اینکه مشتری Perfect Money شوید، باید در سیستم ثبت‌نام کنید.
با ثبت و نام و ورود به سیستم

چگونه می‌توانم در سیستم ثبت‌نام کنم؟

اگر می‌خواهید در سیستم Perfect Money ثبت‌نام کنید، باید بر روی پیوند «ثبت نام» در قسمت بالای صفحه اصلی کلیک و سپس اطلاعات کاربری خود را وارد کنید.


تفاوت بین حساب‌های شخصی و شرکتی چیست؟


حساب شخصی مخصوص اشخاص حقیقی است.
حساب شرکتی مخصوص اشخاص حقوقی است.
امکان استفاده از هر دو حساب برای فعالیت‌های تجاری وجود دارد و محدودیتی ندارد.

تفاوت‌های بین «حساب ممتاز» و «حساب همکار» چیست؟

حساب ممتاز حسابی است که قابلیت‌های انحصاری دارد، مخصوصاً در رابطه با پشتیبانی مشتریان. در پایان سال اول یا در صورت رسیدن گردش مالی حساب به سطح معینی، این نوع درجه به آن اعطا می‌شود. هر مشتری حق دارد درخواست خاص این موضوع را برای ارتقای درجه حساب خود تقدیم کند. اگر درجه حساب شما ممتاز باشد، هزینه خدمات نیز در مقایسه با درجه نرمال کاهش می‌یابد. لطفاً توجه داشته باشید که هزینه خدمات حساب ممتاز مشابه حساب‌های مورد تأیید است.
حساب همکار نیز نوعی حساب ممتاز به شمار می‌رود که معمولاً توسط نماینده یک سیستم پرداخت، یک صرافی یا یک خدمات مبادله ارز افتتاح می‌شود. اعطای این درجه به‌حساب شخص صرفاً به تصمیم مدیریت Perfect Money بستگی دارد. اعطای این درجه به شرکت‌های فعال درزمینهٔ تجارت آنلاین کمک می‌کند رسیدگی به پرداخت‌های B2B (شرکت‌به‌شرکت) را بهینه کنند.

چگونه می‌توانم درجه ممتاز را برای حساب خود دریافت کنم؟
برای اینکه از درجه ممتاز برای حساب خود برخوردار شوید، باید حداقل 1 سال از زمان ثبت‌نام شما در سیستم گذشته باشد و حداقل سپرده حساب شما 100٫000 دلار آمریکا یا معادل آن به ارزهای دیگر باشد.

چرا هنگام ثبت‌نام با یک پیام خطا مواجه می‌شوم؟
اگر سرور وب‌سایت ما در حال سرویس و نگهداری باشد، ممکن است این حالت رخ دهد. لطفاً چند ساعت بعد دوباره تلاش کنید. همچنین امکان دارد آدرس IP شما در فهرست سیاه سیستم مقابله با DDOS ما قرارگرفته باشد. آدرس IP خروجی خود را تغییر دهید یا با بخش پشتیبانی مشتریان ما تماس بگیرید.


چرا ایمیل فعال‌سازی حساب برای من ارسال نشده است؟

امکان دارد آدرس ایمیل اشتباهی را در زمان ثبت‌نام وارد کرده باشید تا فیلترهای ایمیل ناخواسته (Spam) شما از دریافت پیامی که به‌صورت خودکار از طرف سیستم ما ارسال‌شده است جلوگیری کرده باشند. پوشه ایمیل‌های ناخواسته (Spam) خود را بررسی کنید؛ پیام ممکن است ظرف چند ساعت تحویل شما شود. در غیر این صورت، لطفاً دوباره با استفاده از آدرس ایمیل دیگری ثبت‌نام کنید.

اگر سیستم گذرواژه را قبول نکند یا گذرواژه را فراموش کرده باشم باید چه‌کار کنم؟

باید شناسه عضویت و یک نسخه اسکن شده از مدرک شناسایی خود را برای ما بفرستید. پس از مقایسه این اطلاعات با اطلاعات ارائه‌شده در زمان ثبت‌نام، گذرواژه شما به آدرس ایمیلی که در زمان ثبت‌نام ارائه کرده‌اید فرستاده خواهد شد.

آیا می‌توانم چند حساب برای یک IP داشته باشم؟
بله، اما تمام حساب‌ها باید حاوی اطلاعات شخصی یکسانی باشد.


برای ورود به حسابم باید چه اقدامات ایمنی را انجام دهم؟

اول‌ازهمه باید دقت کنید که نوار آدرس مرورگر شما URL صحیح را نشان دهد: https://perfectmoney.is در صورت امکان، از صفحه‌کلید مجازی استفاده کنید چراکه از موارد احتمالی سرقت هویت شما توسط نرم‌افزارهای جاسوسی جلوگیری می‌کند. لطفاً به خاطر داشته باشید که برای ورود به‌حساب، فقط به نام کاربری، گذرواژه و کد امنیتی (Captcha) نیاز است. در برخی موارد، ممکن است از شما بخواهیم با واردکردن کدی که به آدرس ایمیلتان فرستاده‌شده است هویت خود را تأیید کنید.
توجه داشته باشید که هیچ‌وقت از شما نمی‌خواهیم آدرس ایمیل و گذرواژه خود را اعلام کنید. در صورت مشاهده هرگونه درخواست مشابه، باید بدانید که وارد یک سایت کلاه‌برداری اینترنتی شده‌اید و باید از آن سایت خارج شوید! اکیداً توصیه می‌شود ابزارهای امنیتی دیگری مانند «ورود پیامکی» و «کدکارت» را نیز فعال کنید. با استفاده از این ابزارها، سطح بالایی از حفاظت در برابر دسترسی غیرمجاز به‌حساب شما فراهم می‌شود. لطفاً دقت کنید آنتی‌ویروس شما به‌روز و کامپیوترتان عاری از ویروس یا بدافزار باشد.


هشدار!!! از دیگر دامینهایی مانند https://perfectmoney.com وارد سایت نشوید فقط با دامینhttps://perfectmoney.is وارد حسابتان شوید و حتما هم باید دامین شما S داشته باشدhttps://perfectmoney.is به غیر از این امکان اینکه وارد سایتهای دیگرهکرها شوید زیاد است.


هدف از ایجاد بخش «حساب من» چیست؟


بخش «حساب من» اولین صفحه‌ای است که پس از ورود به «بخش ویژه اعضا» مشاهده می‌کنید. در اینجا می‌توانید سابقه آخرین تراکنش‌ها، اطلاعات مربوط به حساب‌ها و جزئیات ابزارهای امنیتی مورداستفاده در حساب خود را ببینید. در اینجا می‌توانید یک حساب دیگر نیز ایجاد کنید.


از چه شماره‌حسابی باید برای دریافت وجه استفاده کنم؟


برای انتقال وجه، باید از شماره‌حساب خود استفاده کنید و شماره شناسه که برای ورود به سیستم است در اینجا کاربردی ندارد. لطفاً برای اطلاع از شماره‌حساب، وارد حساب خود شوید. شماره‌حساب‌های شما در بخش «حساب‌های من» قابل‌مشاهده است. باید حساب صحیح را با توجه به ارز مورداستفاده انتخاب کنید: «U» برای دلار آمریکا، «E» برای یورو، «G» برای طلا و «B» برای Bitcoin.



فهرست گیرندگان چیست و چه نیازی به آن دارم؟

فهرست گیرندگان یکی از قابلیت‌های سیستم است که برای سهولت در ذخیره شماره‌حساب‌های گیرندگان شما و ساماندهی آن‌ها طراحی‌شده است.

تفاوت بین پرداخت یک‌باره و پرداخت زمان‌بندی‌شده چیست؟

پرداخت یک‌باره نوعی پرداخت فوری است که یک‌بار انجام می‌شود. مبلغ قابل پرداخت را شما تنظیم می‌کنید. پرداخت زمان‌بندی‌شده قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد پرداخت‌های متعددی را با مبلغ معین و در تاریخ‌های مشخصی به حساب‌های معینی انجام دهند.

آیا می‌توانم مبلغ پرداختی را پس بگیرم؟

خیر،‌این امکان وجود ندارد. تمام مبالغی که در سیستم پرداخت می‌شود نهایی و غیرقابل‌برگشت است.

چگونه می‌توانم مبلغی را به یک تلفن همراه انتقال دهم؟

برای ارسال وجه به تلفن همراه دیگران، باید مبلغ قابل پرداخت، حساب مبدأ انتقال وجه و شماره تلفن همراه گیرنده را مشخص کنید. یک کد ووچر الکترونیکی (e-Voucher) برای شماره تلفن گیرنده فرستاده می‌شود. برای اینکه مبلغ به‌حساب گیرنده منظور شود، باید این کد را فعال کند.

چگونه می‌توانم مبلغی را به یک آدرس ایمیل انتقال دهم؟

امکان انتقال وجه به آدرس ایمیل هرکسی وجود دارد، حتی اگر آن فرد حساب Perfect Money نداشته باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس ایمیل گیرنده، مبلغ دقیق و حساب مبدأ انتقال وجه را مشخص کنید. یک ایمیل حاوی پیوند مخصوصی به وب‌سایت Perfect Money برای گیرنده فرستاده می‌شود. گیرنده می‌تواند مبلغ انتقالی را پس از ثبت‌نام در Perfect Money دریافت کند.

از کجا بدانم چه کارمزدی باید برای انتقال وجه داخلی بپردازم؟

برای اطلاع از کارمزد انتقال وجه داخلی، باید فرم موجود در صفحه «انتقال وجه» را تکمیل و بر روی گزینه «پیش‌نمایش» کلیک کنید تا بتوانید کارمزد دقیق قابل پرداخت را ببینید.

چرا گیرنده نمی‌تواند انتقال وجه داخلی را که من انجام داده‌ام در حساب خود مشاهده کند؟

امکان دارد سیستم هوشمند ما برای کنترل و نظارت بر کلاه‌برداری، انتقال وجه شمارا مشکوک دانسته و آن را برای رسیدگی دستی معرفی کرده باشد. این روند کمی طولانی‌تر از انتقال وجه خودکار است. لطفاً اگر انتقال وجه شما با چند ساعت تأخیر مواجه شد نگران نشوید. پس از تأیید پرداخت و تأیید قانونی بودن آن، مبلغ موردنظر به‌حساب گیرنده منظور خواهد شد.

«پرداخت فوری» چیست؟

«پرداخت فوری» گزینه‌ای است که امکان صرفه‌جویی در وقت را در موارد انتقال وجه داخلی در سیستم Perfect Money برای شما فراهم می‌کند. این گزینه دارای دکمه‌ای است که در رابط کاربری وب‌سایت تعبیه‌شده و در تمام صفحات وب‌سایت موجود است. به کمک این قابلیت، می‌توانید انتقال وجه داخلی را با چند کلیک ساده انجام دهید.

تفاوت بین «پرداخت فوری» و انتقال وجه عادی چیست؟

تنها تفاوت این دو در سرعت انجام تراکنش است. نیازی نیست کاربر وقت خود را تلف‌کرده به صفحه موردنظر وارد شود، ارز را انتخاب کند و سایر جزئیات را تأیید کند و از این قبیل اقدامات را انجام دهد. تنها کاری که باید انجام دهد این است که حساب گیرنده را انتخاب کند تا سیستم به‌طور خودکار ارز صحیح و حساب مبدأ انتقال وجه را انتخاب کند. بلافاصله پس از کلیک بر روی دکمه «پرداخت فوری» در زیر منوی «بخش ویژه اعضا»، رابط کاربری «پرداخت فوری» ظاهر می‌شود.

کارمزد گزینه «پرداخت فوری» چقدر است؟

کارمزد خدمات تفاوتی ندارد: 0.5٪ از مبلغ قابل‌انتقال برای حساب‌های مورد تأیید و ممتاز. این کارمزد برای حساب‌های تأیید نشده برابر است با 1.99٪ از مبلغ قابل‌انتقال. این کارمزد همیشه از مانده‌حساب فرستنده کسر می‌شود.

چگونه می‌توانم مبلغی را از طریق گزینه «پرداخت فوری» انتقال دهم؟

لطفاً هر زمان که می‌خواهید انتقال وجه فوری انجام دهید وارد حساب خود شوید و بر روی گزینه «پرداخت فوری» در گوشه سمت چپ بالای منو کلیک کنید. فرم را با شماره‌حساب گیرنده و مبلغ قابل‌انتقال تکمیل کنید. سیستم به‌صورت خودکار ارز صحیح و حساب مبدأ انتقال وجه را برای این انتقال مشخص می‌کند.

سیستم چگونه حساب مبدأ انتقال وجه را انتخاب می‌کند؟

سیستم حسابی را انتخاب می‌کند که مانده کافی داشته باشد. اگر کاربر چند حساب با مانده کافی داشته باشد، سیستم از وی می‌خواهد حساب دلخواهی را انتخاب کند.

چرا باید ارزی را به ارز دیگری تبدیل کنم؟

ازآنجاکه بازارهای ارز بسیار متغیر است و نرخ‌های تبدیل ارز در طول روز تغییرات زیادی دارد، تبدیل ارز ممکن است بسیار سودمند باشد. با تبدیل یک ارز به ارز دیگر، می‌توانید درآمد کسب کنید یا از پس‌اندازهای خود محافظ کنید.

از کجا بدانم با تبدیل ارز سود به دست آورده‌ام یا زیان داده‌ام؟

خدمات تحلیلی Perfect Money این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بدانید که از تراکنش تبدیل ارز خود سود به دست آورده‌اید یا زیان داده‌اید. برای بررسی نتایج، بر روی پیوند پایین صفحه در بخش «تبدیل ارز» کلیک کنید تا وارد بخش «تحلیل‌های تبدیل ارز» شوید. در اینجا می‌توانید تحلیل‌های مربوط به هر تراکنش تبدیل ارز را مشاهده کنید.

چگونه می‌توانم روند تغییرات ارزها را مشاهده کنم؟

برای اینکه فعالیت‌های تبادل ارزی خود را به شکل مؤثرتری انجام دهید، می‌توانید با مراجعه به بخش «تحلیل‌ها» نسبت به مطالعه تحلیل‌ها و اخبار بازار ارز اقدام نمایید. لطفاً برای اینکه از آخرین اخبار مطلع شوید، اعلان‌های مربوط به نرخ تبدیل ارز را فعال کنید تا آخرین اخبار به‌صورت مستقیم برای آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراهتان فرستاده شود.

چگونه می‌توانم اعلان‌ها را غیرفعال کنم؟

برای اعمال تغییرات، به بخش «تنظیمات» بروید و بر روی گزینه «اعلان‌ها» کلیک کنید.




ووچر الکترونیکی (e-Voucher) چیست و از کجا می‌توانم آن را خریداری کنم؟

ووچر الکترونیکی کد خاصی است که می‌توانید از آن برای واریز وجه به‌حساب Perfect Money خود استفاده کنید. شما می‌توانید این ووچر را به سایر کاربران Perfect Money واگذار کنید یا بفروشید تا آن‌ها بتوانند در حساب Perfect Money خود از آن استفاده کنند. ایجاد ووچر الکترونیکی به‌صورت آنی در بخش‌های «برداشت وجه» یا «صورتحساب» امکان‌پذیر است.

چگونه می‌توانم با ووچر الکترونیکی به‌حساب خود پول واریز کنم؟

برای واریز وجه به‌حساب خود با استفاده از ووچر الکترونیکی، باید شماره و کد فعال‌سازی آن را در فیلدهای مربوط در بخش واریز وجه واقع در قسمت ووچر الکترنیکی حساب Perfect Money خود وارد کنید.

روی گزینه Deposit
e-Voucher
در صفحه باز شده، روی گزینه e-Voucher
در صفحه جدید  ووچر(e-Voucher)  و کد فعالسازی (Activation code) را وارد کنید و دکمه Activate را کلیک کنید. پس از این مرحله موجودی کارت شارژ به کیف پول شما افزوده می شود.



چگونه می‌توانم از طریق Bitcoin واریز وجه انجام دهم؟

لطفاً سفارش واریز وجه را ثبت کنید. برای این منظور، به بخش «واریز وجه» بروید، گزینه «Bitcoin» را انتخاب کنید و پس از باز شدن صفحه، بر روی گزینه «واریز وجه جدید» کلیک کنید. حساب مقصد واریز وجه را انتخاب و مبلغ واریزی را وارد کنید. بر روی گزینه «پیش‌نمایش» کلیک کنید. دقت کنید تمام اطلاعات درست باشد و سپس درخواست خود را ارسال کنید.
لطفاً پس از ارسال درخواست خود، مبلغ را دقیقاً مطابق با مقدار مشخص‌شده به‌حساب ارائه‌شده انتقال دهید.

از کجا می‌توانم آدرس مربوط به انتقال وجه خود را دریافت کنم؟

آدرس در سفارش واریزی که ارسال کرده‌اید قیدشده است. می‌توانید آن را بلافاصله پس از ارسال چاپ کنید یا بعداً به فرم سفارش خود رجوع کنید. برای مشاهده فرم، به بخش «واریز وجه» بروید و سفارش واریز موردنظر را در فهرست پایین صفحه انتخاب کنید. سفارش موردنظر را انتخاب و بر روی گزینه «مشاهده» کلیک کنید تا بتوانید جزئیات واریز وجه را مشاهده کنید. در اینجا، آدرس Bitcoin مقصد انتقال وجه ذکرشده است.

کارمزد واریز وجه از طریق Bitcoin چقدر است؟

کارمزدی برای واریز وجه از طریق Bitcoin دریافت نمی‌شود.

چقدر وقت دارم وجوه موردنظر را به یک آدرس Bitcoin انتقال دهم؟

24 ساعت وقت دارید که یک یا چند پرداخت را معادل مبلغ مشخص‌شده در درخواست واریز وجه خود در Bitcoin انجام دهید.

آیا واریز وجه از طریق Bitcoin محدودیتی دارد؟

خیر، محدودیتی ندارد.

آیا می‌توانم مبلغ مشخص‌شده در درخواست خود را طی چند قسمت انتقال دهم؟

بله، می‌توانید. اما تمام‌پرداخت‌ها باید ظرف 24 ساعت پس از ثبت درخواست انجام شود و مجموع پرداخت‌ها باید برابر با مقدار مشخص‌شده در سفارش باشد.

زمان دقیق ثبت سفارش خود را به یاد نمی‌آورم. چه مدت دیگر باقی‌مانده است؟

زمان دقیق ثبت سفارش و زمان باقیمانده تا انقضای آن در خود سفارش واریز وجه قابل‌مشاهده است. برای مشاهده فرم، به بخش «واریز وجه» بروید و مورد دلخواه را در فهرست درخواست‌های واریز وجه خود در پایین صفحه انتخاب کنید. درخواست موردنیاز را انتخاب و بر روی گزینه «نمایش» کلیک کنید تا بتوانید جزئیات آن را ببینید. در اینجا زمان ثبت سفارش و زمان انقضای واریز قابل‌مشاهده است.

اگر مبلغی که فرستاده‌ام بیشتر از مبلغ مشخص‌شده در درخواست باشد باید چه‌کار کنم؟

این عملیات به‌صورت دستی انجام می‌شود. لطفاً اگر مبلغ ظرف 24 ساعت واریز نشد، با «تیم پشتیبانی» تماس بگیرید.

اگر نتوانم مبلغ مشخص‌شده در سفارش واریز وجه را انتقال دهم باید چه‌کار کنم؟

سفارش جدیدی را برای مبلغی که می‌توانید انتقال دهید ثبت کنید.

فقط بخشی از مبلغ مشخص‌شده را انتقال داده‌ام. آیا به حسابم واریز می‌شود؟

به‌احتمال‌زیاد. این عملیات به‌صورت دستی انجام می‌شود. لطفاً اگر مبلغ ظرف 24 ساعت واریز نشد، با بخش پشتیبانی مشتریان تماس بگیرید.

من کل مبلغ را پرداخته‌ام اما می‌بینم که به حسابم واریز نشده است. چرا؟

تنها در صورتی به درخواست واریز وجه شما رسیدگی می‌شود که کل مبلغ توسط Bitcoin دریافت شده باشد. هر پرداخت حداقل به 3 تأییدیه از سیستم Bitcoin نیاز دارد.

آیا واریز وجه به‌حساب با استفاده از ووچر الکترونیکی کمیسیون دارد؟

واریز وجه از طریق ووچر الکترونیکی رایگان است.

آیا صدور ووچر الکترونیکی کارمزد دارد؟

سیستم کارمزد استانداردی را از شما دریافت می‌کند: 0.5٪ از مبلغ ووچر الکترونیکی برای حساب‌های مورد تأیید و 1.9٪ برای حساب‌های تأیید نشده. این کارمزد از مانده‌حساب کسر می‌شود.

کارمزد برداشت وجه از طریق خدمات صرافی چقدر است؟

هر ارائه‌دهنده خدمات صرافی کارمزدهای خاص خود را دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت آن‌ها رجوع کنید.

چگونه می‌توانم مبلغی را برداشت و به ارز دیجیتال دیگری تبدیل کنم؟

اگر می‌خواهید موجودی ارزی خود را نزد Perfect Money برداشت کنید، باید با یکی از «ارائه‌دهندگان خدمات صرافی مجاز» تماس بگیرید. این فهرست همیشه در آدرس https://www.perfectmoney.is/business-partners.html موجود است.

اکیداً توصیه می‌شود ارائه‌دهندگانی را انتخاب کنید که «نمره اعتماد» بالایی داشته باشند.

نتوانستم ارز الکترونیکی موردنیاز خود را در هیچ‌یک از ارائه‌دهندگان خدمات صرافی پیدا کنم؟ باید چه‌کار کنم؟
متأسفانه ما نمی‌توانیم در هیچ زمینه‌ای در ارتباط با سیستم پرداخت خود تأثیری در فعالیت «همکاران خدمات صرافی مجاز» داشته باشیم. احتمالاً بهترین راهکار برای شما این است که ارز موجود در حساب PM خود را برداشت و به پول نقد تبدیل کنید و سپس ارز موردنظر خود را بخرید.

اکیداً توصیه می‌شود فقط از خدمات صرافی مذکور در این فهرست استفاده کنید.

کارمزد برداشت وجه از طریق خدمات صرافی چقدر است؟

هر ارائه‌دهنده خدمات صرافی کارمزدهای خاص خود را دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت آن ارائه‌دهنده رجوع کنید.
من از طریق یک ارائه‌دهنده خدمات صرافی که جزء همکاران مجاز Perfect Money نیست مبلغی را از حسابم برداشت کرده‌ام. الآن می‌بینم که پول در حسابم نیست... باید چه‌کار کنم؟

امروزه افراد زیادی باهدف کلاه‌برداری دست به ارائه خدمات صرافی می‌زنند. اکیداً توصیه می‌شود فقط از ارائه‌دهندگان خدمات مورد تأیید سیستم که در مورد اعتبار آن‌ها اطمینان داریم استفاده کنید. وجوهی که از طریق یک «ارائه‌دهنده خدمات صرافی مجاز» انتقال می‌یابد.

چگونه می‌توانم مبلغی را از حساب Perfect Money برداشت و به کارت‌بانکی خود واریز کنم؟ آیا کارمزد دارد؟

متأسفانه در حال حاضر انجام این کار به‌صورت مستقیم امکان‌پذیر نیست. اما می‌توانید با یکی از «ارائه‌دهندگان خدمات صرافی مجاز» ما تماس بگیرید و از آن‌ها کمک بخواهید. کمیسیون این خدمات را ارائه‌دهنده خدمات صرافی منتخب شما تعیین می‌کند.

آیا می‌توانم مبلغی را برداشت و مستقیماً به Bitcoin واریز کنم؟

بله، می‌توانید. سیستم Perfect Money امکان برداشت مستقیم از حساب PMB و واریز آن به‌حساب Bitcoin را برای شما فراهم می‌کند.
برای برداشت وجه از حساب PMB و واریز آن به‌حساب Bitcoin، باید با مراجعه به بخش «برداشت وجه» و کلیک بر روی دکمه «Bitcoin»، یک سفارش برداشت وجه جدید ثبت کنید. سپس باید بر روی گزینه «ثبت درخواست برداشت وجه جدید» کلیک کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود، شماره‌حساب مورداستفاده برای برداشت وجه، آدرس Bitcoin مقصد انتقال وجه و مبلغ مورد انتقال را وارد کنید. بر روی گزینه «پیش‌نمایش» کلیک و بررسی کنید همه اطلاعات صحیح باشد و سپس پرداخت وجه را تأیید کنید.

آیا برداشت و واریز وجه به Bitcoin کارمزد دارد؟

بله، کارمزد دارد. سیستم 0.5٪ از مبلغ انتقالی به Bitcoin را به‌عنوان کارمزد از شما اخذ می‌کند.

یک اشتباه تایپی در واردکردن آدرس Bitcoin رخ‌داده است. امکان لغو آن برای شما وجود دارد؟



خیر، تمام‌پرداخت‌ها برگشت‌ناپذیر هستند. توصیه می‌شود به‌جای تایپ کردن آدرس آن را کپی و پیست کنید. همچنین باید پیش از ارسال وجه، تمام اطلاعات را چند بار بررسی کنید.

آیا می‌توانم به‌جای PMB از سایر حساب‌های خود پول برداشت و آن را به Bitcoin واریز کنم؟

خیر، این امکان وجود ندارد. برداشت وجه و واریز آن به Bitcoin فقط از حساب‌های PMB انجام می‌شود.




برای آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی به اینجا مراجعه کنید



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد