دریافت بیت کوین های رایگان

چگونه از سایتهای بیت کوینی و کریپتونی درآمد بیت کوینی رایگانی داشته باشیم؟

دریافت بیت کوین های رایگان

چگونه از سایتهای بیت کوینی و کریپتونی درآمد بیت کوینی رایگانی داشته باشیم؟

پردرآمد ترین سایت های جهان


در دنیای امروز شاید اینترنت یکی از بهترین گلوگاه های درآمدزایی شخصی و سازمانی باشد و کسب درآمد ازیک وبسایت نیز می تواند یکی از راه های پر سود در فضای سایبر باشد.

بسیاری از وبسایت ها با بمباران اطلاعاتی و قرار گرفتن در معرض کاربران در دنیای مجازی به درآمد زایی می رسند. بعضی از این پورتال ها حالا دیگر با سبقت گرفتن از دیگران در همه جای جهان مشغول کسب درامد هستند. به تازگی لیست جدیدی از پردرآمدترین سایت های جهان ارائه شده است که همچنان گوگل در صدر و آمازون در تعقیب آن است.

معرفی پردرآمدترین سایت های جهان :

1. گوگل

google

درآمد سالیانه: 21 میلیارد دلار

حالا دیگر نمی توان زندگی را بدون گوگل تصور کرد. شرکت اینترنتی گوگل در زمینه ارائه محصولات و خدمات مبتنی بر اینترنت نظیر محاسبات ابری، جستجو، نرم افزار و فناوری های تبلیغات آنلاین تخصص دارد. موسسان این شرکت لری پیج و سرگی برین هستند. مقر اصلی غول اینترنتی گوگل در ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

2. آمازون

amazon

درآمد سالیانه: 19 میلیارد دلار

آمازون به عنوان یک شرکت بسیار موفق آمریکایی در زمینه تجارت الکترونیک، توسط جف بزوس در سال 1994 میلادی پایه گذاری شد. این شرکت کار خود را به عنوان یک کتابفروشی آنلاین شروع کرد و در ادامه به فروش محصولات متنوع دیگری از جمله ابزار های الکترونیکی، غذا، جواهرات، پوشاک، مبلمان و بازی های ویدیویی پرداخت. آمازون به خاطر کتاب خوان دیجیتالی Kindle، تبلت ها و گوشی Fire خود معروف است.

3. یاهو

yahoo

درآمد سالیانه: 7.2 میلیارد دلار

شرکت اینترنتی چند ملیتی یاهو بیش از همه به خاطر موتور جستجوگر Yahoo Search و پورتال اینترنتی بی نهایت محبوب خود معروف است. این شرکت را جری یانگ و دیوید فیلو تاسیس کردند. یاهو خدمات اینرتنی متعددی از قبیل Yahoo Mail، Yahoo News و Yahoo Groups را عرضه می کند.

4. اٍ بی

ebay

درآمد سالیانه: 6.2 میلیارد دلار

پیر امیدیار در سال 1995 میلادی eBay Inc. را راه انداخت. این شرکت فعال در زمینه تجارت الکترونیکی وبسایت eBay.com را در حوزه های حراج و خرید اداره می کند.

5. مسن/لایو

msn

درآمد سالیانه: 3.2 میلیارد دلار

Microsoft Network در سال 1995 میلادی در قالب مجموعه ای از وبسایت ها و خدمات اینترنتی توسط مایکروسافت شورع به کار کرد. نام برند MSN برای تبلیغ دیگر خدمات مبتنی بر اینترنت نظیر Messenger و Hotmail مورد استفاده قرار گرفت.

6. پی پال

paypal

درآمد سالیانه: 2.25 میلیارد دلار

PayPal توسط الون ماسک، کن هاوری، لوک نوسک، مکس لوچین و پیتر تیل تاسیس شد. این کسب و کار تجارت الکترونیکی اجازه انتقال پول از طریق اینترنت را به ما می دهد.

7. آی تونس استور

itunes

درامد سالیانه: 1.9 میلیارد دلار

فروشگاه رسانه دیجیتال iTunes Store از سال 2003 تاکنون به وسیله Apple Inc. اداره شده است. از سال 2010 تا به حال، iTunes music نقش بزرگ ترین فروشنده موسیقی در جهان را ایفا می کند. تا امروز، این فروشگاه تعداد زیادی از کاربران محصولات آیفون و آیپد را به سوی خود کشانده است.

8. رویترز

reuters

درآمد سالیانه: 1.8 میلیارد دلار

این آژانس خبری جهانی در سال 1851 میلادی افتتاح شد. وبسایت رویترز یک منبع بسیار محبوب خبر در سرتاسر جهان است. افراد مختلف اخبار این سایت را به دلیل محتوای غنی و به روز شده آن می پسندند.

9. پرایس لاین


priceline

درآمد سالیانه: 1.884 میلیارد دلار

این وبسایت تجاری در رابطه با هزینه های سفر مثل بلیت پرواز و رزرو هتل تخفیف هایی را پیشنهاد می دهد. Priceline توسط جی اس. واکر در سال 1997 میلادی راه اندازی شد.

10. اکس پدییا

expedia

درآمد سالیانه: 1.447 میلیارد دلار

شرکت وبسایت سفر Expedia در سال 2001 میلادی توسط ریچ بارتون و لوید فرینک برای کمک به مشتریان جهت رزرو هتل، بلیت های پرواز و دیگر امور مربوط به سفر شروع به فعالیت کرد.


http://www.sainaagency.com/news-archive/147-top-ten-earning-site-in-world