دریافت بیت کوین های رایگان

چگونه از سایتهای بیت کوینی و کریپتونی درآمد بیت کوینی رایگانی داشته باشیم؟

دریافت بیت کوین های رایگان

چگونه از سایتهای بیت کوینی و کریپتونی درآمد بیت کوینی رایگانی داشته باشیم؟

هدف صندوق جهانی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

یک صندوق جهانی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با هدف افزایش تقاضا برای دارایی های مجازی و تراکنش های آنی برون مرزی راه اندازی شد.


به گزارش ایبِنا به نقل از رویترز، ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین معمولا توسط توسعه دهندگان آن کنترل می شوند و در بین اعضای جوامع مجازی مورد استفاده قرار می گیرند.

سرمایه این بازار در ۱۲ ماه گذشته با ۲۶۰ درصد افزایش به حدود ۳۰ میلیارد دلار رسید و در سال جاری تا کنون بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته است.

از این رو در یک سال گذشته صندوق های ارز دیجیتال متعددی مثل "پولی چین کپیتال" به وجود آمده اند و در چند ماه اخیر حدود ۱۵ میلیون دلار از سرمایه داران جمع آوری کرده اند.

لیام رابرتسون از مؤسسان صندوق جهانی ارزهای دیجیتال در این باره گفت: با توجه به رشد و پیشرفت بازار ارز دیجیتال، شاهد ورود حرفه ای ها به این بازار هستیم. همین امر موجب می شود فضای ساده و حرفه ای تری در این بخش به وجود بیاید. این بازار هم اکنون ظرفیت بالایی برای تقویت و رشد بیشتر را دارد.

وی به عنوان یکی از مدیران ارشد سرمایه گذاری افزود: در حال حاضر یک صندوق مشترک با جمع آوری سرمایه اولیه یک میلیون دلار از مؤسسان و مدیران شرکت ها و هدف گذاری افزایش سرمایه به ۳۰۰ میلیون دلار ایجاد شده که قرار است پس از شش ماه در سپتامبر به طور رسمی فعالیت خود را طی مراسمی در چین آغاز کند. این صندوق در دبی و جزایر کیمن نیز ثبت شده است.

رابرتسون ادامه داد: هزینه های این صندوق شامل ۲,۵ درصد برای مدیریت و ۴۵ درصد برای عملکرد آن است که دومی فقط در صورتی که صندوق بهای بیت کوین را پشت سر بگذارد، اعمال خواهد شد.

وی تأکید کرد: جای تعجب خواهد بود اگر در سال جاری نتوانیم دست کم ۱۰۰ درصد بازگشت سرمایه داشته باشیم و به همین منظور ترکیبی از استراتژی های فعال شامل تجارت اهرمی، برنامه های الگوریتمی و سرمایه گذاری در فروش رمز با استفاده از استارت آپ های بلاک چین را استفاده خواهیم کرد. این استراتژی به عملکرد بهتر صندوق نسبت به بیت کوین کمک خواهد کرد.
خبرگزاری ایبنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد